Vil du høre mere om vores møbelleverings- og monteringsservice? Ring til os på 89 87 82 35

Vi skaber inspirerende arbejdsmiljøer

Nøglefærdige løsninger til indvendige renovering og istandsættelse af erhvervslokaler

OM OS

Fleksible løsninger
tilpasset jeres projekt

Hos Copenspace forstår vi, hvor vigtigt det er, at skabe et attraktivt, tilpasset og funktionelt arbejdsmiljø for jeres medarbejdere. Derfor tilbyder vi komplette design- og byggeydelser for at omdanne dit kontor, laboratorium eller sundheds arbejdsplads til et rum, der ikke kun opfylder dine behov, men overgår dine forventninger.

Vi lover jer én ting: Vi er ikke dem, der bare følger kringlet processer. Dit projekt handler om dig. Copenspace tilbyder ikke blot komplette totalentrepriser. Vi tilbyder også ekspertise indenfor f.eks. labplanning og kontor-spaceplanning. Har du et stort projekt, der kræver levering og montering af møbler? Dét kan vi også hjælpe med. Vores mål er at levere tilpasset løsninger, der passer optimalt til dig, dit team og jeres projekt.

På alle niveauer i din interaktion med Copenspace lover vi, at du vil opleve vores enestående kundeservice, vores opmærksomhed på detaljer og vores engagement i at levere projekter til tiden og inden for budgettet.

Spaceplanning

Eskperter i spaceplanning til laboratorier og kontorer

Nøglefærdige projekter

Lad vores eksperter tage sig af komplette renoveringsprojekter

Leverance og installation af inventar og møbler

Fleksible løsninger til levering og installation af møbler og inventar

Laboratorium

Kontor

Sundhed

Står du med et aktuelt projekt?
Lad os tale sammen!

VORES YDELSER

Samarbejde med os

Vores team af eksperter sørger for, at jeres renoveringsprojekt bliver gennemført til tiden og inden for budgettet med vores fleksible ydelser. Vælg en ydelse nedenfor for at se mere.

Labplanning

Kontorrenovering

Viceværtsydelse til laboratorier

Installation af inventar

Specialfremstillet laboratorieinventar

Bygherrerådgivning

Specialfremstillet kontorinventar

Tekniske installationer

vores mission

Den perfekte partner til indvendige renoveringsprojekter

Vores gennemprøvede metode kan anvendes til både store, komplekse projekter og mindre, enkle projekter. Processen begynder typisk med en workshop, efterfulgt af udarbejdelse af udstyrs- og arbejdspakker. Vi udarbejder arbejdspakker og en tidsplan for at give dig en komplet projektplan. Vi vil sikre, at der ikke opstår overraskelser senere i projektet.

VORES KUNDER

Kundeudtalelser

Jeg har for nylig samarbejdet med Copenspace til at stå for renoveringen af vores kontorlokaler, og vi er mere end tilfreds med resultatet. Rådgiverne var professionelt, effektivt og gik ud over det sædvanlige for at sikre, at alle aspekter af projektet blev gennemført til den højeste standard. Slutresultatet er en moderne, funktionel og stilfuld arbejdsplads, som vi er meget tilfreds med. Jeg vil varmt anbefale dette firma til alle, der ønsker at forbedre deres kontormiljø.

Adm. Direktør Advokathus, København

Vi arbejdede for nylig sammen med Copenspace indenfor leverence og installation af en møbelpakke til et stort projekt, og vi var meget imponerede over resultatet. Teamet var professionelt og effektivt og gjorde det nemt at skaffe og installere de specialiserede møbler. Jeg kan varmt anbefale virksomheden.

Projektleder Rådgivende ingeniørfirma, København

Som hospitalsadministrator kan jeg varmt anbefale Copenspace for deres enestående service og kvalitetsløsninger til opbevaring. Deres produkter har hjulpet os med at forbedre effektiviteten og organiseringen i vores lokaler, og deres team har været en fornøjelse at samarbejde med.

Lagerchef Sygehus, Størkøbenhavn

Opgraderingen af vores laboratorieventilation har både gjort arbejdspladsen mere behagelige og vores hverdag nemmere. Den forbedrede luftkvalitet og cirkulation har øget sikkerheden og produktiviteten for vores team, så vi kan udføre eksperimenter med tillid. Kan varmt anbefales!

R&D Direktør Medtech virksomhed, Danmark
MØD VORES TEAM

Vores stiftere er engageret i at gøre jeres projekt til en succes

Mark Edwards

CEO

Scott Edwards

CFO

Jonathan Edwards

Formand for bestyrelsen

VIDEN

Vores seneste indlæg

Optimal Kontorindretning

Optimal Kontorindretning

At mestre kontorindretning er mere end blot at arrangere møbler; det handler om at skabe et rum, der understøtter produktivitet, trivsel og samarbejde. En velplanlagt

Læs mere
KONTAKTFORMULAR

Er du interesseret i at høre mere?

Kontakt os ved at bruge nedenstående formular. Vi svarer typisk inden for 3 timer.